Termeni si conditii SHOP – Canule Traheale

Termeni si conditii SHOP

1.DISPOZITII GENERALE

Prin prezenta se stabilesc conditiile de vanzare a produselor din magazinul on-line www.canule-traheale.ro  proprietatea Clarfon S.A., societate comerciala legal infiintata conform legilor romane, cu sediul in Bucuresti, Str.Academiei, nr.28-30, et.9, sector 1, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/7833/1998, CUI 10863793, atribut fiscal RO, capital social subscris si varsat 700.000 lei, avand contul bancar nr. RO45 RZBR 0000 0600 0260 8980, deschis la RAIFFEISEN BANK , adresa de e-mail comenzi@clarfon.ro , numar de telefon021/312.95.12, numar de fax 021/312.95.12

Folosirea acestui site, respectiv inregistrarea unei comenzi, implica: acceptarea de catre Dvs a prezentilor termeni si conditii si acceptarea de catre Dvs a utilizarii adresei de posta electronica (e-mail) ca tehnica de comunicatie la distanta. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor. Ne asumam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara nici o notificare prealabila. Sunteti de acord si acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge sau adauga orice informatie pe site sau intrerupe orice activitate pe site, iar in cazul in care se fac referiri la alte site-uri nu garantam si/sau nu confirmam sub nici o forma tipul de informatie pe care il veti gasi pe aceste site-uri. Ramane la aprecierea dumneavoastra daca vizitati sau nu aceste site-uri sau luati sau nu in considerare informatia gasita acolo.

2.PRODUSE

Magazinul on-line www.canule-traheale.ro este specializat in comercializarea de dispozitive medicale (aparate auditive si accesoriile lor), catre orice persoana fizica, romana sau straina, care a implinit virsta de 18 ani, ce actioneaza in alte scopuri decat cele ale activitatii sale comerciale sau profesionale. Pentru fiecare dintre produsele postate pe site-ul mentionat, CLARFON S.A.  se obliga sa afiseze toate caracteristicile esentiale ale acestora, care sa permita cumparatorului o identificare, comparare si o alegere corecta. CLARFON S.A. isi rezerva dreptul de a modifica fara preaviz caracteristicile produselor afisate. Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate in orice mod (culoare, aspect etc). Produsele comercializate respecta legislatia romana in vigoare. CLARFON S.A. nu poate fi considerata responsabila pentru utilizarea necorespunzatoare a produselor comandate.

3.TERMENUL DE GARANTIE.

Termenul de garantie al dispozitvelor medicale (aparate auditive) comercializate de catre CLARFON S.A. prin intermediul site-ului, este de 2 ani.

4.OBLIGATIILE DUMNEAVOASTRA DE INREGISTRARE

Pentru a cumpara produse de pe site-ul www.canule-traheale.ro va trebui sa acceptati termenii si conditiile prezente prin parcurgerea a 4 pasi.

  • Pasul 1 – alegerea produselor cu optiunea “Adauga in cos” disponibila in dreptul fiecarui produs.  Dupa finalizarea listei de cumparaturi, se poate previzualiza si modifica comanda apasand butonul “Vezi cos” ca urmare a trecerii cu mouse-ul deasupra imaginii cosului aflat in partea dreapta sus a site-ului
  • Pasul 2 – verificarea detaliilor comenzii: pentru finalizarea cu succes a comenzii, este necesa sa verificati lista produselor comandate si sa mentionati urmatoarele informatii: nume si prenume, adresa de livrare(strada, numar, etaj, apartament, oras, judet/sector ), cod postal, nume si prenumele destinatarului comenzii (in cazul in care doriti ca receptionarea comenzii sa se efectueze de o terta persoana sau in cazul care faceti comanda pentru o terta persoana), precum si adresa de livrare la care va fi gasita terta persoana (cu indicarea denumirii si numarului strazii, etajului, numarul apartamentului, orasului, judetului/sectorului, codului postal) daca aceasta difera de adresa Dvs si modalitatea de plata (ramburs, card online). Optional, puteti mentiona in casuta ,,Note comanda (optional)” orice detalii pe care le considerati importante pentru a se putea efectua livrarea.
  • Pasul 3 –Acceptarea ,,Termenilor si conditiilor site-ului web” prin bifarea casutei aflate in dreptul linkului ,,termeni si conditii”
  • Pasul 4 – plasarea comenzii.  Dupa apasarea butonului “Trimite comanda” produsele, adresa de livrare si modalitatea de plata sunt verificate. Daca toate datele sunt corecte, comanda urmeaza sa fie procesata de catre operatorii nostri. In cazul platii prin card bancar, veti fi directionat in fereastra de plata.
  • Pasul 5 –  odata trimisa comanda,  veti primi un mail pe adresa trecuta in formularul de comanda (care cuprinde confirmarea comenzii dumneavoastra,  preturile produselor comandate si  detaliile  privind livrarea). De asemenea, un reprezentant CLARFON va va contacta telefonic in cel mai scurt timp pentru validarea finala a adresei de livrare.  La acest pas, Dvs sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre Dvs, asa cum sunt acestea specificate in formularul de comanda.

5.PRETURI

Preturile afisate pe www.canule-traheale.ro sunt exprimate in RON si includ TVA. Facturarea se face la preturile afisate in momentul inregistrarii comenzii, cu exceptia eventualelor greseli sau modificari ale TVA.Factura va cuprinde si tariful de livrare. In momentul plasarii comenzii, taxa finala de transport va fi afisata in formularul de comanda.

6.CONDITII SI MODALITATI DE PLATA

Plata comenzii se poate face prin numerar. Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice/email a comenzii. Plata se face catre curierul care efectueaza livrarea sau catre reprezentantul firmei de curierat.

7.LIVRAREA

Livrarea produselor comandate se va face in toate localitatile din Romania, cu respectarea urmatoarelor conditii: ulterior efectuarii comenzii pe site-ul www.canule-traheale.ro veti fi contactat prin email/telefon de catre operatorul nostru pentru confirmarea comenzii, a pretului comenzii, a adresei si a tarifului de livrare si pentru stabilirea detaliilor legate de livrare. Livrarea se face in termen de 5-8 zile de la confirmarea telefonica a comenzii de catre operatorul CLARFON, pe teritoriul României si pana la 14 zile in afara tarii. Termenul mentionat este orientativ, acesta putand fi modificat din motive independente de vointa noastra.  Livrarea produselor se face de luni pana vineri, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala, intre orele 09.00-18.00. Livrarea produselor se va face la adresa indicata de Dvs in formularul de comanda.  Livrarea se va face de catre FAN CURIER  in Bucuresti si in tara la sediul/domiciliul/adresa indicata de Dumneavoastra. Livrarea se va face contra-cost, respectiv tariful de livrare/ transport standard va fi de 18 Lei pentru localitatile cu hub livrare FanCurier. Pentru livrarea produselor la adresele din localitatile secundare, se va percepe o taxa suplimentara de livrare pe regiune, care variaza in functie de zona geografica si care va fi suportata de Dumneavoastra. Aceasta taxa suplimentara se cumuleaza  cu tariful de livrare/ transport standard de 18 lei. Modalitatea de calcul a taxei suplimentare poate fi consultata aici.

Plata pretului produselor comandate si a tarifului de livrare se va face conform conditiilor si modalitatilor de plata prevazute la pct 6 de mai sus. Produsele se livreaza in forma in care vin de la producator si in limita stocului disponibil. CLARFON S.A. nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate. Oferta produselor afisate este valabila in limita stocului disponibil. CLARFON S.A. isi rezerva dreptul de a decala termenele de livrare, in situatia in care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile in stoc la momentul primirii comenzii. In aceasta situatie clientii vor fi informati si consultati cu privire la mentinerea sau anularea comenzii. La livrare, produsele vor fi insotite de urmatoarele documente:

  • factura fiscala in original
  • chitanta emisa de curier (FAN Curier) , in cazul in care plata se face in numerar, la livrarea produselor comandate.
  • certificate garantie produse
  • instructiuni de utilizare produse comandate

Lipsa unei instiintari din partea noastra si expirarea termenului de livrare, va da dreptul sa refuzati oricand preluarea produselor. In cazul in care nu sunteti gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data, dupa ce va restabili contactul cu Dvs pentru stabilirea unei noi date de livrare. In cazul in care, nici a doua oara nu ati fost gasit la adresa mentionata, in intervalul stabilit de comun acord cu curierul nostru, comanda Dvs va fi anulata si produsul returnat la sediu.

8.DREPTUL DE RETRAGERE

8.1 Termenul de retragere

Aveti dreptul de a va retrage din acest contract in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii produselor, respectiv din ziua în care dumneavoastra sau o parte terță, alta decât transportatorul și care a fost indicată de dumneavoastra pentru primirea produselor comandate de dvs, intră în posesia fizică a produselor. In cazul în care Dumneavoastra ati comandat printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, termenul de 14 zile calendaristice prevazut mai sus incepe sa curga din ziua în care Dumneavoastra sau o parte terță, alta decât transportatorul  și care a fost indicată de dumneavoastra pentru primirea produselor comandate de dvs, intră în posesia fizică a ultimului produs.

In cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, termenul de 14 zile calendaristice prevazut mai sus incepe sa curga din ziua în care Dumneavoastra sau o parte terță, alta decât transportatorul și care a fost indicată de dumneavoastra pentru primirea produsului comandat de dvs, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese; Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Pentru exercitarea dreptului de retragere, nu este necesar sa va justificati decizia de retragere.

8.2 Conditiile de retur

Conditii pentru returul produselor vandute si expediate de Clarfon SA prin platfoma www.eauditiv.ro:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă returul pentru produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice. De asemenea nu se acceptă returul pentru produsele cărora le lipsesc accesoriile.

8.3 Exercitarea dreptului de retragere se face prin comunicarea in mod obligatoriu catre societatea Clarfon SA a unei informari scrise cu privire la decizia dvs de retragere din acest contract, utilizand una dintre urmatoarele variante:

  • prin completarea  si transmiterea in format electronic pe site-ul nostru canule-traheale.ro a formularulului de retragere pe care il gasiti aici sau il gasiti la sectiunea ………. Daca folositi aceasta optiune va vom transmite fara intarziere pe un suport durabil (e-mail) confirmarea de primire a cererii de retragere.
  • sau prin orice alta declaratie neechivoca prin care sa va exprimati dreptul de retragere din contract (de exemplu, o scrisoare trimisă prin e-mail sau prin posta)..

Facem precizarea ca formularul de retragere /declaratia neechivoca privind retragerea din contract pot fi comunicate si la urmatoarea adresa de email: comenzi@clarfon.ro sau la urmatoarea adresa: Str. Slt. Sld. Zaharia, nr. 22, sector 1, Bucuresti, destinatar Clarfon SA

În formularul de retragere, aveti posibilitatea de a alege una dintre opțiunile de retur:

  • schimb cu același model (schimb de mărime sau culoare),
  • schimb cu un produs diferit vândut de Clarfon
  • sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.

8.4 Returnarea produselor se va face prin curier la CLARFON, Str. Slt. Sld. Zaharia, nr. 22, sector 1, Bucuresti, de luni pana vineri, intre orele 9-17.30.

Vă rugăm ca la restituirea produselor să utilizaţi ambalajul în care le-aţi primit sau cel puţin ambalaje similare, care să asigure integritatea produselor pe toată durata transportului. În caz contrar şi dacă aceasta conduce la deterioarea produselor, vom fi nevoiţi să refuzăm restituirea sumelor avansate de dvs, iar produsele va vor fi inapoiate, pe cheltuiala dvs, despre aceasta decizie urmand sa va informam imediat.

8.5 Consecintele retragerii

8.5.1.In cazul in care va veti exercita dreptul de retragere, Dumneavoastra veti suporta costurile directe legate de returnarea produselor. Totodata, Dumneavoastra sunteti responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

8.5.2 CLARFON S.A.  se obliga sa restituie clientului sumele incasate drept plata pentru produsele returnate, inclusiv costurile livrarii, in termen de maxim 14  zile de la data retragerii clientului din contract, cu respectarea prevederilor de mai sus.

Facem precizarea ca societatea Clarfon nu este obligata să ramburseze si nu va rambursa costurile suplimentare determinate de faptul alegerii de catre dvs in mod explicit a unui alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Clarfon. Rambursarea se va efectua folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

9.LIMITELE RESPONSABILITATII :

CLARFON S.A. nu poate fi responsabila pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forta majora.

10.RECLAMATII

Reclamatiile dvs privind orice probleme legate de livrarea produselor comandate le puteti transmite la sediul nostru din Str.Academiei, nr.28-30, et.9, sector 1, Bucuresti, tel: 021/312.95.12 precum si la adresa de e-mail comenzi@clarfon.ro

11.PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Te rugam sa parcurgi “Politica de Confidentialitate” de pe acest site.

12.JURISDICTIE

Orice litigiu aparut intre clienti si CLARFON S.A. se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care partile nu au reusit sa solutioneze litigiul pe cale amiabila, acesta se va solutiona de instantele judecatoresti competente

13.TRANSFERUL DREPTULUI DE PROPRIETATE.

Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate de pe site-ul www.canule-traheale.ro se  face la momentul livrarii produselor comandate cu conditia ca plata integrala a pretului comenzii (pretul produselor si costul de livrare) sa fi fost efectuata pana la data livrarii.Locul incheierii contractului este la sediul Clarfon, Str. Academiei nr28-30, etaj 9, sector 1, Bucuresti.

14.LEGISLATIA APLICABILA

Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic; Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative; Regulamentul UE 679/2016-privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

 

Administrator,

Ionut Stefanescu

Canule Traheale
Logo